piątek, 7 września 2012

Przywitanie :)

No hej. :) Więc ja nazywam się Ania, mam 13 lat i jestem directionerką. :) Tych pięciu chłopców zawróciło mi w głowie i nie potrafię bez nich żyć. Bez ich głosów w piosenkach, ich uśmiechu. Dzięki filmikom, które nagrywają m.in Video Diary, Twitcamy itp. uśmiecham się. Kilka miesięcy temu byłam dziewczyną, która nie mogła poradzić sobie z własnymi problemami. Pewnie pomyślicie `Haha, ona jest żałosna, ma 13 lat i uważa, że ma wielkie problemy` dlatego powiem wam, że wiem co to problemy, trudne życie. W szkole od roku jestem wyśmiewana, obgadywana. To było trudne dla mnie, ale właśnie dzięki tej piątce wariatów zmieniłam moje nastawienie do życia i stałam się optymistką. To oni sprawili, że nie jestem smutna.:D Ostatnio chłopcy się trochę zmienili, już nie są tacy jak kiedyś, roześmiani, zwariowani. Dlatego założyłam tego bloga, żeby przypomnieć trochę chłopców zza dawnych lat. :) Będą zamieszczane tutaj zdjęcia, ciekawostki co robili w danym dniu, filmiki które nagrywali a także imagine'y, które piszę, będą one się rzadko pojawiać, ale zawsze coś. :) Nie zanudzam, nie zanudzam. Pierwszą notkę postaram się napisać jak najszybciej. :)

1 komentarz: